Hogyan lesz a dolgos háziasszonyból szexbomba?

A medenceizmok megerősítése

Sokan próbálkoznak az úgynevezett Kegel-gyakorlatokkal, amelyek a medence izmainak megerősítését célozzák. Több helyen oktatják, de mindig akadnak hölgyek, akik nem mernek rákérdezni. Az alapfogásokat azonban otthon is gyakorolhatjuk. A javaslatok Monica Zielke-Cullinane-től, a coloradoi Jóga Akadémia tulajdonosától származnak.

Első feladat: Azonosítsuk a célterületet. Szakértők szerint úgy lehet a legpontosabban megtalálni medencefenék izmainkat, hogy pisilés közben szándékosan megakasztjuk azt. Ez azonban veszélyes, mert a vizelet bennmaradása miatt fokozhatja a húgyúti fertőzések veszélyét. Ehelyett üljünk a földre vagy egy keményebb székbe és tegyünk úgy, mintha tampont préselnénk hüvelyünkbe. Gondoljunk arra, hogy a képzeletbeli tampont egészen fel akarjuk tolni a köldökünkig. Ha már jól érezzük izmaink összehúzódását, próbáljuk megtartani öt másodpercig. Ismételjük mindezt naponta, háromszor tíz alkalommal. 

A cikk folytatásához kattintson IDE
 

Forrás: LifeNetwork